středa 1. května 2013

Shine bright like a diamond

Ahoj holky,
musím se Vám pochlubit s novým krytem na mobil, který mi přišel až z daleké Anglie. Na ten starý se už nedalo koukat, proto jsem se rozhodla něco s tím udělat. Hledala jsem na eBayi nějaký originální, neokoukaný, prostě takový, který nikdo nemá. Teď se mi úplně vybavuje takový ta hláška "hledej šmudlo, hledej" :D Takže jsem hledala..a NEČEKANĚ jsem i našla.


To je on, můj fešák největší♥ Stál mě zhruba 230,- i s poštovným, takže pohoda. Ke krytu byl i maličký diamant, který se dává do dírky na sluchátka, aby to nebylo tak prázdné, no a ještě pytlík s kamínky, kdyby mi náhodou časem nějaký odpadl. 

Zatím jsem se setkala jen s pozitivními ohlasy, všem se hrozně líbí, všichni chtějí úplně ten samý atd. atd. Jo jasně, teď budu znít sice namyšleně, ale dalo se to čekat. Je prostě hezký, tak to lidé dávají najevo. Kdo mě ale šokoval nejvíc, byl můj spolužák, který zkritizuje absolutně všechno. Nic mu není dost dobré a se vším má samé problémy. A tomuto kritikovi se můj kryt líbí, což je pro mě absolutní pocta. Ne fakt, když se tomuto klukovi s něčím zavděčíte, tak už vás v životě nic nemůže překvapit.


...a kdybyste viděli jak se krásně třpytí na sluníčku..
  ♥pastva pro oči♥

2 komentáře:

  1. je fakt pěkný, já bych si ho třeba nepořídila, na mě je až moc holčičkovský :D ale i tak je moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ;) Ano, je jak pro bárbínku, úplný opak toho, co jsem měla předtím :D

      Vymazat

Děkuji za Váš milý komentář! :)