pátek 7. června 2013

Food, food everywhere

Konečně pátek!
Tento víkend bude mít své plusy i mínusy. V pondělí budu psát velkou písemku z němčiny (3 lekce dohromady), ze které musím dostat jedničku, abych tuto známku měla i na vysvědčení. Na jazyky jsem hrozný pedant, baví mě a ráda dostávám dobré známky..no kdo taky ne :D Chodila jsem na francouzštinu a španělštinu, ale pak jsem se na to vybodla, protože mi to časově nevyhovovalo, ale to už je jinší příběh. Nevím jestli se všechny tři lekce dokonale našprtám, protože je toho fakt hodně, ale tak zkusím to, za zkoušku nic nedám. Snad.

Velký plus tohoto víkendu bude sobotní oslava osmnáctin mé hodně dobré kamarádky. Těším se jak malá, před chvilkou jsme si volaly a živě si představovaly jak to všechno bude probíhat. No potěš, jestli to dopadne tak, jako moje zapíjení řidičáku, tak pěkně děkuju..a to jsem minule říkala, že alkohol už nechci hodně dlouho vidět! Ale tak jsou to přece osmnáctiny, ty se musí zapít.

A co vy, máte nějaké plány na víkend?

 nejoblíbenější svačinka


latte a můj dokonalý hrníček, miluju takové ty půllitrové♥
sladké hřešení-kočičí jazýčky

9 komentářů:

  1. Miluju kočičí jazýčky!
    Jinak plány na víkend mám takové, že mě čeká uklízení a uklízení a taky nějaké cvičení :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tú písomku zvládneš! :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Tak budu držet palce! :) To máš teda nabitý víkend a kamarádce přeju všechno nejlepší! ;-) Jinak to tak bývá, že si ekneš "Tohle už nikdy neudělám, nebo "Tohle už nikdy nechci vidět" a pak se to opakuje za týden :D Taky ujíždím na ovocných salátech a na kočičích jazýčcích! <3

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! No jo, slovo "nikdy" prostě NIKDY nefunguje :D

      Vymazat
  4. Hmmm...mňam! Jazýčky jsem neměla asi sto let!! Divím se, že se ještě vůbec vyrábí :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedokážu si představit, kdyby je přestali vyrábět ;) To by byla katastrofa :D

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš milý komentář! :)