středa 5. června 2013

New handbag

Pěkný večer holky,
tak jsem se konečně dočkala. Dneska mi přišel obrovský balík, ve kterém byla moje vytoužená kabelka. Nedočkavě jsem trhala lepicí pásku a prodírala se tunou ochranných sáčků, až se mi mamka smála. Prý jsem vypadala jak pes, co vyhrabává nějakou kost :D Ale zpátky ke kabelce. Je naprosto úžasná (to už jsem říkala v minulém příspěvku), snad ještě krásnější než na obrázku v obchodě. Kombinace cvočků a černé barvy je přesně pro mě. Můžu ji nosit snad úplně ke všemu. Měla jsem strach, že se do ní nevleze sešit formátu A4 a v pohodě. Ještě mi spoustu místa zůstane. Dá se nosit na buď na ruce, anebo jako crossbody (vedle v balíčku byl ještě popruh). Jsem maximálně spokojená! Výrobci mi kápli do noty. Hned zítra ji beru do školy.

Jinak kupovala jsem ji na zoot.cz a vyšla mě na necelých 1500,-. Jako nově registrovaný zákazník jsem získala slevu 100,- což bylo hrozně fajn, protože jsem ušetřila peníze za dopravu. Na této stránce je spoustu úžasných věcí, takže se určitě mrkněte. Mít milion, tak to zkoupím všechno. Ještě mám zálusk na hodinky, ale pšššššt....musím šetřit :))







2 komentáře:

  1. Ta kabelka je krásná! :) jinak zoot.cz moc nemusím, jsou tam prostě předražené věci, když zapátráš, dají se sehnat jinde a levněji :) Tím ti samozřejmě nechci kazit radost, ale takové kabelky od LYDC, nebo hodinky Komono, všude jinde levnější :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ano máš pravdu zoot je opravdu předražený, ale tak jednou za čas jsem si udělala radost a nelituju. Příště ale budu pátrat pravděpodobně někde jinde ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš milý komentář! :)