neděle 2. června 2013

Little things for me

Krásnou neděli holky,
jsem ráda, že jsem stále mezi živými, protože páteční zapíjení řidičáku bylo vážně HARD!uff Dlouho nechci žádný alkohol vidět, ani na obrázku. O tom, jak jsem to přepískla ale dnešní příspěvek nebude. Chci vám ukázat, čím jsem si udělala radost za zvládnutí této zkoušky :)

1. Rámeček - Ve fotopotřebách dostali nové zboží a já si konečně vybrala. Hrozně dlouho mi to trvalo, ale nakonec jsem spokojená. Tahle fotka s podpisama je originální, takže má pro mě neuvěřitelnou cenu. Jinak kluci koukají přímo do mé postele, takže se mi krásně usíná♥



2. Balzám na rty Yves Rocher - Co k tomu dodat, na balzámy jsem úchylná a tenhle je s kokosovou příchutí. Mňam!


3. Svíčka - Tu jsem dostala od rodičů, voní opravdu fantasticky-kombinace vanilky a máty.


4. Merci - Rozmazlování čokoládou pokračuje a moje sbírka se rozrostla o dalšího člena. Širokou škálou čokoládek opravdu nepohrdnu a naši to vědí. Váhu budu muset schovat někam do sklepa :D



5. Kabelka - Asi před měsícem jsem na netu objevila dokonalou kabelku. Pokušení hned si ji objednat bylo veliké, ale rozhodla jsem se, že si ji koupím, až když se mi něco podaří. Nebyla to totiž levná záležitost, takže dohoda něco za něco byla fér. Udělala jsem řidičák, takže bude moje. Schválně vám tu nedám obrázek, protože o ní chci udělat speciální příspěvek. Měla by mi dorazit v úterý, tak doufám, že se něco nepokazí. Nemůžu se jí dočkat♥

4 komentáře:

  1. Hezké dárečky! :) A simple plan, to byly časy, když jsem je vážně milovala :D :)

    Na kabelku jsem moooc zvědavá! :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem zvědavá taky :D Podle všeho by měla dorazit zítra :))

      Vymazat
  2. Jéé to jsou roztomilé věcičky! :) Myslím, že je super, když má člověk takové maličkosti ze kterých se může radovat :-) A můžu se zeptat... ty podpisy si dostala přímo od nich? Tys byla na koncertě? ;-) Jinak an kabelku se taky teěšíím!! :D :)

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na koncertě jsem byla v roce 2011 v Praze, pro mě jako věrnou fanynku to byl neskutečný zážitek, dostala jsem se přímo pod pódium, takže to bylo jako ve snu! :) Podpisy mám přímo od nich, ale ne z koncertu, psala jsem jim dopis a přihlásila se do SP crew (což je jejich největší fanouškovský klub na světě)a oni mi na oplátku a mou žádost poslali tuto kartičku :)

      Vymazat

Děkuji za Váš milý komentář! :)