pátek 14. června 2013

Sleeping cat

Ahoj holky,
dneska bych vám chtěla představit v celé své kráse mého kocourka Filípka. Pokaždé když je venku hezky a on mně vidí s foťákem  v ruce, okamžitě se začne předvádět a různě nakrucovat. Prostě chlapi, znáte to :D Někdy má opravdu tak zajímavé pózy, že prostě nejde odolat a musím si ho vyfotit. Dneska ráno jsem ho všude hledala, ale prostě se po něm zem slehla. Pak jsem šla na balkon pro kolíky na prádlo a co nevidím. Náš Filda si spokojeně spinká v rouře. Okamžitě jsem běžela pro foťák, bohužel ten jak na potvoru hlásil vybitou baterku. Popadla jsem první věc, která byla schopná fotit (mobil od mamky) a vznikla tahle hrozně rozmazaná fotka. Důležité ale je, že ji mám, protože jinak by mi nikdo nevěřil, kde zase ten náš lenoch usnul! Opravdu se děsím, co si vybere příště :D



2 komentáře:

  1. Tak to je roztomilý :)) To ten náš blbounek, když vidí foťák, tak zdrhá :D Protože já bych ho pořád jen fotila :D :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našemu Fildovi je to úplně jedno, tomu ke spokojenému životu stačí papaní, drbání za ouškem a spánek :D

      Vymazat

Děkuji za Váš milý komentář! :)