neděle 19. května 2013

Dear shoes, I love you

Ahoj holky,
dneska vám chci ukázat svoje botičky. Jedná se o mé nejoblíbenější kousky, které nosím nejčastěji. Kdyby mohly mluvit, určitě by vám řekly, že se mnou se rozhodně nenudí :) Některé procestovaly půlku světa, jiné zase zažily takové situace, nad kterými by normální člověk kroutil hlavou. I když nemluví, řeknu to za ně-lepší majitelku už snad ani mít nemůžou! Ano, musím se pochválit :D



Balerínky z Anglie jsem si dovezla loni, když jsem byla s kamarádkou na výměnném pobytu. Určitě vám nemusím představovat obchod Primark. Nakoupíte tam super věci za pár šupů. Příkladem jsou i tyhle botičky, stály 6 liber, což je na naše 180,-. Jsou zlato-krémové a nemají konkurenci. 


Kytičkované botičky jsem si koupila nedávno u Vietnamců. Stály 120,- a lituji, že jsem si je nekoupila ještě jedny. Jsou neuvěřitelně pohodlné, jako bych měla nohu v bavlnce. Podobné boty jsem viděla i v Deichmannu, ale o pětistovku dražší. Kvalita stejná a já si pískám, protože jsem ušetřila a za tu cenu můžu mít ještě dvoje další.



Páskové botičky jsou od Bati. Kuriózní je na nich to, že jsou z dětského oddělení (velikost č. 37). A já mám nohu 40. Světe div se, ale pro tu moji velkou "ťapu" byly tyhle jako stvořené. Nechápu a dodnes ani nepochopím, jak je to možné, ale jsem hrozně ráda, že mi sedí. Mám je už třetím rokem a vypadají pořád jako nové. Tady se kvalita opravdu pozná! Cenu už si přesně nepamatuju, ale pohybovala se okolo 600-800,-



Platformy z Deichmannu mám v botníku taky nějaký ten pátek. Divím se, že se ještě nerozpadly, protože mám s tímto obchodem velmi negativní zkušenosti. Všechny boty se mi rozpadly ještě před tím, než jsem si je stačila pořádně užít. Ale tak to je prostě náš Deichmann. Nicméně tyhle jsou fajn, pohodlné, nehrozí mi na nich žádné zabití a taky si s nima nepřipadám jako přerostlá žirafa. Cena cca 600,-



Růžové Conversky jsou moje srdcová záležitost. Pokud všechny boty selžou, tyhle mě nikdy nezklamou. Zažily toho tolik a pořád vypadají jako nové (protože je neustále čistím, leštím a umývám). Asi mi nebudete věřit, ale mám je už od deváté třídy, takže čtyři roky. Pamatuju si, jak jsem na ně hrozně dlouho šetřila. Nebyla to levná záležitost, stály okolo 1600,- a pro mě, chudou školačku to byla docela pálka. Ale nikdy jsem nelitovala a ani nelituju.  

4 komentáře:

  1. Jéé podobný post taky chystám :) Ty kytkatý a conversky nádhera! :) A mám to s nima stejně, mydlím jak můžu, mám je prostě nejradši :) Chystám se na černý, ale 1500 za obyč černý se mi nechce dávat no :D:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt? Tak to už se moc těším ;)No jo, conversky jsou srdcová záležitost. Jako na první pohled je 1500 za obyčejné černé fakt moc, ale řekni si to tak-jsou kvalitní. Vydrží fakt extrémní podmínky, takže když je koupíš, neprohloupíš :)

      Vymazat
  2. kytičkovaný a conversky - TOP :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kytičkované jsou snad můj nejlepší nákup v životě :D Jen je fakt škoda, že jsem si nekoupila ještě jedny. Měli tam s bílo-modro-zelenýma kytičkama a taky vypadaly krásně. No tak příště.. :D

      Vymazat

Děkuji za Váš milý komentář! :)