čtvrtek 23. května 2013

Name day

Krásný večer holky!
Včerejší den byl ve znamení dárečků a pusinek. Měla jsem svátek a opravdu mě potěšilo kolik lidí si vzpomnělo a popřálo mi. Stačila opravdu maličkost, srdíčko poskočilo a hned byl celý den krásnější. Od rodičů jsem dostala jsem spoustu krásných věcí a maminka mě navíc ještě překvapila jednou věcí, k večeři bylo moje oblíbené jídlo-špagety. Mňam! Takové dny bych si přála častěji :))


Rodiče konečně pochopili moji závislost na vysokém podílu kakaa :D


Jsem svíčkomaniak, takže bez svíčky by to nešlo. Tahle voní po malinách♥

Bruno Banani má ty nejlepší parfémy! A taťka to ví :D


Kytička, která dělá můj pokojíček veselejší.

Pak jsem ještě dostala nějaké penízky a speciální balíček kočičích jazýčků-maxi balení. Budu mlsat do aleluja :)

8 komentářů:

  1. Opožděně všechno nejlepší, také jsem slavila a pěkné dárečky :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tobě taky přeju "dodatečně" všechno nejlepší! ;)

      Vymazat
  2. Jéé krásné dárečky :)) Dodatečně taky přeju všechno nejlepšíí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu bruno bannani miluju, je uchvatná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je nejlepší. Bez ní už si život nedokážu představit :P

      Vymazat
  4. Happy you, so many presents :) xx

    http://golovelife.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš milý komentář! :)