neděle 26. května 2013

Pieces of my life

Krásnou neděli holky :)
Zítra mi začíná týdenní praxe na obecním úřadě. Původně jsem měla být v jednom časopise, ale šéfredaktor se mi ozval s tím, že jedou do Německa řešit nějakou velkou kauzu. Takže by se mi nikdo nevěnoval. Je to škoda, hodně jsem se těšila, ale nedá se nic dělat...

U nás na obecňáku jsem byla už loni a musím říct, že to byl nejnudnější týden v mém životě. Přepisovala jsem archív do počítače. Opravdu práce na úrovni, luštit staré vybledlé papíry, které byly ještě německy. Jsem docela zvědavá co budu dělat letos..Tento týden bude hodně náročný na psychiku, čekají mě poslední dvě jízdy a ve čtvrtek mám závěrečnou zkoušku. Nervy mám už od středy, kdy jsem se dozvěděla, že budeme mít toho horšího komisaře. Vyhazuje lidi za úplné blbosti a hodně záleží na tom, jak se vyspí. Takže je to celé hlavně o štěstí. Nechci na ten den myslet, takže dělám všechno možné, ale moc to nepomáhá...Ani nevíte jak moc už to chci mít za sebou!


pár fotek z minulého týdne

tak který dneska...

můj miláček Janička♥
nikdy nevíš kdo tě sleduje
vánoční méďa
už to kvete
jehla v kupce sena, nebo v kupce špendlíků?
kolik lidí se kouklo tímto oknem?
stejně je u nás hezky
ticho před bouří





16 komentářů:

  1. Želvička Janička...to je krásné :)
    Moc krásné fotky, hlavně ta krajina....

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky :)

    andrea-magazine.blogspot.sk
    (nechceš vzájomne sledovať?)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, hlavně ta poslední fotka, to je výhled :) Já si nedokážu představit, že bych bydlela ve městě a viděla kolem sebe jen paneláky a silnice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kolikrát nadávám, že to u nás vůbec nežije, žádné nákupáky, spoje na prd, ale když se nad tím tak zamyslím, jsem vlastně ráda, že žiju na takovém místě :) Přesně jak říkáš, taky si nedokážu představit, abych z okna viděla na deset paneláků, les je mnohem hezčí ;)

      Vymazat
  4. Krásný býhled! Vážně závidím, já bydlím ve městě a mám výhled tak akorát na sběrnu -.- Závist! :)

    - - - -
    Jo, u nás taky :D Ale uklízím většinou i přes týden, mám totiž "pořádného" bráchu ;D

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    btw. Followla jsem si tě, followneš na zpátky ;) ?

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju :) Tak víš co, někdo musí dělat pořádky :D

    OdpovědětVymazat
  6. No néé, Janička je krásná! :)
    Ze závěreček neměj nervy, vše určitě zmákneš, hlavně buď v klidu :) A kdyby se to nepovedlo, tak máš ještě další pokusy (tím o tobě nepochybuju, ale chci jen říct, že zas tak se z toho nestřílí) :).. Takže držím palce ať přežiješ tohle i ten nudný týden na úřadě :D

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Mamka mi taky říká ať jsem v klidu, že když se mi to nepodaří nic se neděje..jenže já jsem ten typ člověka co všechno hrozně prožívá, takže je to se mnou těžké :D Ale děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ticho před bouří boží! :) Taky bych si moc přála zrdcadlovku..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš milý komentář! :)