pátek 17. května 2013

Instagram

Ahoj holky,
hrozně mě mrzí, že mám v poslední době málo času na blog. Chtěla bych se mu věnovat víc, protože se stal podstatnou součástí mého života, ale momentálně to nejde. Nemám stroj času:) Ne-ne-ne-nestíhám nesvačím nestihnu to nestačím.. Ve škole to všichni hrotí, píše se písemka za písemkou a já už z toho pomaličku šedivím. Však to znáte.

S jednou novinkou se vám ale chci pochlubit. Založila jsem si INSTAGRAM. Sice maličko s křížkem po funuse, ale i to se počítá. Ze začátku jsem nechápala, jak to někoho může bavit, ale hned po založení účtu jsem tomu totálně propadla. Jsem na tom závislá! :D Takže díky instagramu můžeme být aspoň maličko ve spojení. Přece jenom je to rychlejší, než psaní nějakého článku. Stačí pár kliknutí a hned víte co se děje. A určitě mi dáte za pravdu, že fotka toho kolikrát řekne mnohem víc :)


najít mě můžete TADY

Budu ráda, když se mi pochlubíte se svým instagramem, ať se můžeme vzájemně sledovat;)

a tyhle obrázky si nesmím odpustit
ovocíčko, ovoce-jedna z věcí, bez které by to v těchto horkých dnech nešlo, mňam!
zdroj: weheartit.com


2 komentáře:

  1. sledudju tě teda :) taky jsem si založila nedávno - www.instagram.com/kristynahanackova

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš milý komentář! :)