úterý 14. května 2013

Violet sparkle nails

Krásné pondělí holky,
cítím se skvěle! Školu jsem měla až na desátou, protože je náš učitel žurnalistiky nemocný. I když mám psaní opravdu ráda, tenhle předmět nenávidím! Je to hrozná nuda, každý tam usíná a člověka akorát žere vlastní svědomí :D  No nicméně, místo této dvouhodinovky jsem si domluvila jízdy. 1000x lepší, to vám povím. Jezdilo se mi úplně božsky, hlavně z toho důvodu, že nebyl tak šílený provoz. Nepanikařila jsem, nedělala zbytečné chyby a i instruktor to poznal. Takhle se chci cítit i na závěrečné zkoušce! Měla bych vyhráno.

Mojí skvělé náladě odpovídají i nehty. Fialovou barvičku miluju, takže doufám, že mi bude nosit štěstí po celý týden. No a bez třpytek by to nebylo ono. Když zářím já, musí mi zářit i nehty! :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš milý komentář! :)