neděle 12. května 2013

Saturday´s Talent


Hezký sobotní večer,
taky u vás celý den pršelo? Původně jsem měla v plánu vytáhnout kolo a trochu si dát do těla, ale vzhledem k počasí mi to nevyšlo. Tak co teď? Babo raď! No baba neporadila a já si jako obvykle musela zábavu najít sama. Vzhledem k tomu, že za necelé tři týdny dělám závěrečný test v autoškole, „vygůglila“ jsem si stránky ministerstva dopravy a pustila se do otázek. Vymyslela jsem si docela dobrý systém. Otázky, co si nepamatuju, budu zapisovat do sešitu, z kterého se mi to bude líp učit. A jelikož jsem velice tvořivá osoba, která nemůže mít jen tak obyčejný „sešit“, spustila jsem si svůj vlastní DIY koutek. Tramtadadá vznikl z toho sešit Billy Talent, kvůli kterému mám ještě větší motivaci naučit se všechny otázky. 

Udělala jsem si pěkně pohodlíčko v křesle a pustila se do práce. Šlo mi to opravdu hezky, většinu jsem věděla a zapisovala jsem si opravdu jen takové, které mi logicky nedocvakly. Dostala jsem se přesně k otázce č. 236 a sekl se mi počítač. Padlo několik sprostých slov, proběhl restart a bylo dobře. Ale jen do té doby než jsem zjistila, že všechno musím dělat znova. Já blbec jsem si totiž nenastavila uspořádání otázek, takže se mi to všechno pomíchalo. Naštvaná jsem odešla k babičce, která mě jako vždy dokáže rozveselit. Hezky se mi s ní povídá a dneska to bylo taky moc fajn. Navíc ještě pekla Honzíkovi buchty, takže jsem si v závěru kromě úsměvu na tváři odnesla i talíř buchet. Mňam

Do otázek jsem se pustila pěkně s čistým štítem (hlavně jsem si to nastavila tak, abych při nějakém krachu věděla, kde mám konec). Momentálně jsem na čísle 54. Jde mi to pomalu, protože při tom dělám x dalších věcí. Poslouchám BT, sem tam stíhám sledovat i nějaké útržky z jejich koncertů (Topfest se blíží) a je mi fááájn! :)

láska jménem Billy Talent/ Honzíkovi buchty od babičky/ I wanna be clever/ DIY sešit with Ben

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš milý komentář! :)