sobota 4. května 2013

Family trip

Ahoj holky,
minulou neděli jsem si s našima udělala menší výlet na Kohútku, což je moderní lyžařské středisko s krásným horským hotelem. Je to takový ráj pro turisty a fotografy. Ano, ideální místečko pro mě i můj foťák:) Kohútka je proslulá zdejší specialitou-borůvkovými knedlíky s tvarohem a cukrem (odborníci přes zdravou výživu by mi asi utrhli hlavu), které si prostě musíte dát, i kdybyste nechtěli. Ten kdo neochutná, nepochopí! Já bych pro ně klidně vraždila :D Ani moje babička takové neumí a to je co říct, protože jinak je naprosto skvělá kuchařka.

Pokud hledáte nějaké pěkné místo na výlet s přítelem či rodinou, tak určitě doporučuju navštívit Kohútku. Můžete si udělat romantickou procházku po hřebenech Javorníků, která není nijak náročná. Po cestě vám určitě vyhládne, takže si nezapomeňte dát pořádnou porci knedlíků :)














 Vynikající borůvkové knedlíky, bez kterých by Kohútka nebyla Kohútkou!



4 komentáře:

  1. skvělý fotky! a ta poslední... MŇAM!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ;)Jestli budeš mít někdy možnost, tak si tam zajeď a knedlíky vyzkoušej, nebudeš litovat :P

      Vymazat
  2. Nádherný fotky! :) Knedlíky bych si hneeed dala! :D

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty knedlíky jsou naprostá bomba! Ještě teď se z nich zalizuju :D
      Děkuju za chválu, hrozně mě to těší ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš milý komentář! :)