středa 8. května 2013

Pink leopard nails

Krásné úterý holky!
Ani nevíte jak jsem šťastná, že je zítra státní svátek. Konečně budu mít den volna a od všeho si odpočinu. Mám toho v poslední době hrozně moc. Ráno vstávám o půl šesté a domů se vracím v šest večer. Jedna písemka střídá druhou, do toho přibývají ročníkové práce, prezentace a k tomu všemu ještě autoškola..Nikomu bych takové stresy nepřála. Opravdu se divím, že jsem ještě nezkolabovala..asi mám tuhý kořínek :D

Zítra bych chtěla udělat článek o tom, jak pokračuji s řidičákem, protože naposled co si pamatuji jsem psala o své první jízdě na cvičáku. No a od té doby se toho hodně změnilo :) Snad se mi to podaří, protože si musím ještě doladit poslední detaily na prezentaci do rétoriky. Budu vystupovat před celou třídou, která bude můj výkon následně hodnotit. Fakt super! A ještě mám něco do angliny, němčiny a žurnalistiky, takže nudit se rozhodně nebudu.

Hrozně se těším jak si večer zalezu do postele, zapálím si svíčky a pustím si The Secret Circle. Tenhle seriál mi doporučila sestřenice, takže jsem si stáhla prvních šest dílů a dneska se do nich konečně pustím. Myslím, že by mě to mohlo bavit. Tentokrát nebude mým společníkem žádná učebnice, ani knížka!

Tenhle článek měl být původně jenom o nehtech, ale nějak jsem se rozepsala, takže mi to promiňte :) V neděli jsem si udělala takovou rychlovku, růžový lak a černé flíčky. Na fotce to vypadá spíš jako červená (špatné osvětlení). Přísahám na psí uši, na kočičí svědomí (teď jsem se do toho zamotala), že ta barva je opravdu krásně růžová, ale bohužel není vidět.







6 komentářů:

  1. klasickej konec školního roku - testy, zkoušení, oprava známek.. :x
    a nehty pěknéé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se nemůžu dočkat toho, jak budu mít všechno za sebou. Chtělo by to letní prázdniny co nejdřív :D

      Vymazat
  2. Moc pěkný nehty! :) Zapoj se do giveaway ;)

    htpp://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Už jsem se připojila, giveaway máš moc hezkou ;)

      Vymazat
  3. K leopardovi to má teda doost daleko. :D Ale jinak to vypadá hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš milý komentář! :)