pátek 28. června 2013

It's coming

Tak konečně jsem se dočkala, dneska po obědě vyrážím s kámoškou a taťkou na Topfest do Piešťan. Právě tady se budou mít koncert moji milovaní Billy Talent. Nevím co k tomu víc dodat, těším se maximálně, zároveň se bojím, jsem nervózní, chce se mi smát a brečet štěstím. Ano, začínám magořit :D

Včera tam byla moje spolužačka na Iron Maiden a prý to bylo hrozné psycho. Hlava na hlavě, lidi úplně šílení a jelikož je hrozně maličká, nic neviděla. Naštěstí já mám tu výhodu, že si můžu se svojí výškou pískat. Ale jeden nikdy neví, jak to dopadne. Chtěla jsem si vzít zrcadlovku, ale copak můžu? Je velká pravděpodobnost, že jak všichni máchají rukama, tak by mi urazili objektiv, anebo další možnost, že bych ho v té tlačenici ani nevytáhla z obalu. Takže radši si budu užívat a skákat s davem, než abych si pořád hlídala tašku! Čas utíká jako splašený a já pořád sedím na zadku a básním tady. Holky mějte se krásně a myslete na mě. Snad se nestanu další ušlapanou obětí! :D

Jednu věc vím naprosto jistě, na dnešní den hned tak nezapomenu!

zdroj: google.com

1 komentář:

Děkuji za Váš milý komentář! :)