středa 3. července 2013

Friday with Billy Talent

Milé čtenářky,
hrozně moc se omlouvám za neaktivitu, ale nějak nestíhám. Člověk si řekne prázdniny-kupa času, ale není tomu tak. Snažím se dělat milion věcí současně a na blog není ani minuta. Ale slibuji, že vše uvedu zpátky do starých kolejí a bude to tady šlapat jako hodinky.

Dneska se chci stručně vyjádřit k pátečnímu Topfestu a koncertu Billy Talent. Jsem dítě štěstěny a pokaždé, když jedu na nějakou oblíbenou kapelu, dostanu se přímo pod pódium. I tentokrát se mi to podařilo. Takže jsem si to užila na maximum, bonus navíc-Bena jsem viděla docela zblízka (nebýt těch zátaras, skočím mu okolo krku). Koncert měl nepopsatelnou atmosféru, z kluků vyzařovala energie a myslím, že si to užili jak fanoušci, tak i oni. Dokázala bych o tom klidně napsat i 10 A4, ale nechci vás nudit, takže to zakončím tím, že jsem nadmíru spokojená a doufám, že si tento zážitek brzo zopakuju :))

Jako správná fanynka jsem si dovezla tričko, jestli budete chtít, můžu vám ho ukázat v dalším příspěvku. S focením to bylo horší, udělala jsem dobře, že jsem nechala zrcadlovku doma. Šance, že by přežila bez úhony, byla téměř nulová. Společnost mi dělat starý digitál, který po pátém snímku hlásil vybitou baterku, hajzlík jeden. Něco blejsknul, ale moc se nepředvedl :D


3 komentáře:

  1. Ale že by to byl až tak hrozný digitál, to teda nevypadá! Ten můj je ten nejhorší digitál na světě -.- Kvalia tvých fotek je vážně hodně dobrá ;) Jinak doufám, že si s to užila (užila, vždyť si to psala ve článku, jsem dement) a že si užíváš prázdniny! :) xx

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já už jsem zvyklá všechno fotit zrcadlovkou, takže pak mi digitál připadá jako naprosto primitivní věc :D Koncert byl bombový, to bez debat..no a prázdniny? Tak ty si užívám hrozně moc, připadá mi, že jedu tak na 110% ;)

      Vymazat
  2. Tak to jsi dítě štěstěny, nepochybně! Miluju Billy Talent od svých dětských let (které pořád trvají), takže můžu jen tiše závidět. Ben má prostě božskej hlas a všichni dohromady, to je prostě náááádhera! Jsi skvělá blogerka, o to víc se mi líbíš! Taky je tak miluješ? Já jsem zatím takové štěstí neměla, ale koupím si tričko Billy Talent, pojedu na koncert do Toronta, stoupnu si pod podium, budu s nima jet jejich úžasný písničky, popovídám si s Benem a naučím se ten úžasnej kanadskej akcent, nechám si podepsat tričko a snad všechno a budu spokojeně žít. :)
    Alexandra Folstad

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš milý komentář! :)