středa 10. července 2013

Holiday time

Ahoj holky,
tak co, jak prázdninujete? Já si teda užívám každý den, protože tohle jsou mé poslední středoškolské prázdniny. Od září nastane velké šílenství zvané "příprava na maturitu" a to už si teda moc zábavy neužiju. Takže se snažím pořádně vybouřit, ať se do té školní lavice vrátím krotká jako beránek.

V pátek za mnou přijela kamarádka, původně to bylo jen na jednu noc, ale jelikož je stejně velká pařmenka jako já, odjížděla až v neděli večer. Co se dělo během těch dní, je raději lepší nevědět. V pondělí jsem zase jela za další kamarádkou, má nové štěňátko fenečku Meggie, takže jsem ji musela bezpodmínečně vidět. A hádejte co? Protože byla tak roztomilá, doma jsem byla až další den.

Dneska je středa a já sedím doma, není možné :D Večer se ale možná něco vykoumá, mám už jisté plány. Sice bych měla raději zůstat u rodinného krbu a pořádně se vyspat, protože od zítřejšího odpoledne až do neděle jedu s kámoškou na festival Masters of Rock, ale unudila bych se k smrti. Těšte se na fotky!

Meggie, andílek s ďáblíkem v těle. Její polohy ve spánku nikdo nechápe :D




4 komentáře:

  1. Užívej prázdnin! Pejsánek je roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Strašne zlatý !! :3

    GIVEAWAY WITH OASAP.COM !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. nádherný psík :) pozývam ťa na moju giveaway :) http://bellesfleursnikol.blogspot.sk/2013/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Very sweet and beautiful dog ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš milý komentář! :)