pátek 21. června 2013

Summer holiday

Ahoj holky,
ozývám se po menší pauzičce a poslušně hlásím, že mi dnešním dnem začínají prázdniny. Vysvědčení dopadlo, tak jak dopadlo, vyznamenání nebylo, ale žádná hrůza se taky nekonala. Jsem spokojená a můžu si s čistým svědomím začít užívat své poslední středoškolské holiday.

Zítra jedu na školní party. Letošní maturanti pronajali jeden klub a všichni jsou zváni. Jak je známo, maturanti a právě naše třída jsou největší „alkáči“, takže to bude ve velkém stylu. Takový krásný prázdninový start. Naštěstí budu spát u kámošky, takže nemusím moc řešit, jak se dostanu domů.

Když budu hodně předbíhat, tak příští pátek mě čeká v Piešťanech Topfest, kde vystoupí moji milovaní Billy Talent. To, že se hrozně těším snad už ani nemusím dodávat. Slibuju, že všechno budu fotit a pak udělám speciální post, jak to všechno dopadlo. Tajně toužím po fotce s Benem Kowalewiczem, ale pochybuju, že se mi to splní. Když ne, tak si aspoň koupím tričko!:D

Minule jsem se zmiňovala o tom, že jsem potkala jednoho fajn kluka a probíhaly nějaké plány ohledně kina. No dopadlo to tak, že se z toho kámoška vykroutila a celé to nějak vyšumělo. Na druhou stranu jsme se bavili o tom, že zajdeme ven. Vlastně to bylo spíš tak, že on mi to oznámil a čekal na mou reakci. Možná si teď budete říkat, že jsem kráva, ale odpověděla jsem mu ve srandě něco v tom stylu, že to nemá brát jako jistou věc, že jsem ještě nesouhlasila. Asi takovou reakci nečekal, ale prostě jsem nechtěla, aby to vypadalo, že se ho nemůžu dočkat. Teď si tluču hlavou do zdi, protože po poslední debatě mám pocit, že žádné „randíčko“ ani nebude. Ne že by se jeho chování nějak změnilo, ale je prostě můj holčičí pocit. Že my ženské se musíme ve všem pitvat…:D

A ještě jedna maličkost, v úterý si jedu vyzvednou řidičák. 20 dní uběhlo jako nic a konečně už můžu drandit po silnici s nosem nahoru. Krásně mi to vyšlo :)

pohárujem/ koktejlujem/ když pijem frappé, tak asi frappujem :D/ grilujem

2 komentáře:

  1. Fotky vapdají skvěle! :)
    - - -
    Ahojky^^ nominovala jsem Vás na "Liebster blog award".
    Pro více informací ->> http://dreamersuniverse.blogspot.cz/2013/06/liebster-blog-award.html#comment-form

    - - -

    Hi^^ I nominated you to "Liebster blog award". For more informations ->> http://dreamersuniverse.blogspot.cz/2013/06/liebster-blog-award.html#comment-form

    . . .
    Dreamers Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) Chutnalo to ještě lépe, než vypadalo ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš milý komentář! :)